محمدیوسف نوفرستی
مدیر اداری،مالی و پشتیبانی
 
۱۳۹۷/۰۴/۰۲

مدیر اداری ، مالی وپشتیبانی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خراسان رضوی : راه اندازی میزخدمت یک تکلیف سازمانی است

محمد یوسف نوفرستی گفت: با توجه به ابلاغیه رئیس جمهور مبنی بر ضرورت راه اندازی میز خدمت در دستگاه های اجرایی از اول تیر ماه سالجاری ، باید این مهم اجرایی شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خراسان رضوی مدیر اداری ، مالی وپشتیبانی این سازمان با اعلام این خبر اظهار داشت : به استناد بند 2 ماده (18) ودراجرای ماده (17) تصویب نامه شورای عالی اداری باعنوان "حقوق شهروندی در نظام اداری "و به منظور کاهش مراجعات حضوری ارباب رجوع ، ارائه خدمات به موقع ، سریع وآسان وهمچنین ارتقاء سطح رضایت مندی مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی ، دستگاه های اجرایی مکلف به راه اندای میز خدمت شده اند.
محمد یوسف نوفرستی بابیان این که ، آن دسته از دستگاه های اجرایی ( اعم از ملی واستانی) که عهده دارارائه خدمات به مردم هستند ، موظفند نسبت به اجرایی شدن میز خدمات الکترونیکی وحضوری اقدام نمایند. از استقرار میز خدمت حضوری والکترونیکی در سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خراسان رضوی خبر داد.
وی افزود :  بر اساس دستورالعمل ابلاغی ، خدماتی که به صورت مستقیم توسط دستگاههای اجرایی به مراجعه کنندگان ارائه می شود به جز موارد خاص بایستی از کانال میز خدمت ارائه شود
مدیر اداری ، مالی وپشتیبانی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خراسان رضوی ، اطلاع رسانی شفاف درمورد هریک از خدمات ارائه شده درمیز خدمت الکترونیکی وحضوری شامل مراحل گردش کار، مستندات مورد نیاز ، قوانین ومقررات ، سوالات متداول ، مدت زمان انجام خدمت ، هزینه های مورد نیاز برای دریافت خدمت ، رویه ارائه شکایت را از جمله ویژگی های میز خدمت اعلام کرد.


منبع : مدیریت مالی،اداری و پشتیبانی
تعداد بازدیدها : ۳۶


مطالب مرتبط با این موضوع :

نظری ارسال نشده است
نام :
پست الکترونیک :
شرح :
نظر :   برای ارسال نظر خود، دکمه ارسال را بزنید
کد امنیتی را وارد کنید

کلیه حقوق این پورتال محفوظ و متعلق به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان رضوی می باشد.

نظرسنجی
مطالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
آماربازدیدکنندگان